2023 жылдың қаңтар-желтоқсан айларында жарнама қызметі және нарықты зерттеу саласындағы қызметтер 507 млрд теңгеге жетті, бұл 2022 жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда ақшалай түрде бірден 42,8% көп (ФКИ – 126,1%). Салыстыру үшін: бір жыл бұрын секторда қызмет көрсету көлемі 5,8% төмендеген (ФКТ – 85,4%).

Жарнамалық қызмет пен нарықты зерттеу саласындағы қызметтердің ең үлкен көлемі дәстүрлі түрде төртінші тоқсанға түсті: 2023 жылғы қыркүйек-желтоқсанда ол 175,3 млрд теңгені немесе бір жылдағы жылдық көлемнің 34,6%-ын құрады.

Айта кетерлігі, жарнама нарығының өсуі әлемдік тренд болып табылады. Осылайша, The World Advertising Research Center (WARC) мәліметтері бойынша, 2024 жылы жаһандық жарнамаға жұмсалатын шығындар алғаш рет 1 трлн доллардан асады. WARC сарапшылары сонымен қатар жарнамадан түсетін табыстың жартысынан көбі бес компанияның ғана бақылауында екенін атап өтті: Alphabet (Google), Amazon, Meta (Facebook, Instagram), Alibaba және ByteDance.

2023 жылдың қаңтар-желтоқсан айларында Қазақстан Республикасындағы жарнама қызметі және нарықты зерттеу саласындағы қызметтердің жалпы көлемінің 79,3%-ы өңірлер бойынша бір ғана Алматының үлесіне тиді: 402 млрд теңге – 2023 жылдың осы кезеңмен салыстырғанда 1,5 есе көп.

Одан кейін 36,2 млрд теңге көлемімен Астана тұр – бір жыл бұрынғыдан 6,3% аз. Алғашқы үштікті Маңғыстау облысы аяқтады, мұнда сектордағы қызмет көрсету көлемі бірден 9,3 есе өсіп, 14,8 млрд теңгеге жетті. Сондай-ақ айтарлықтай көлем Қарағанды ​​облысы мен Шымкентке түсті: тиісінше 11,8 млрд және 7,1 млрд теңге.

Саладағы қызмет көрсету құрылымында жалпы көлемнің 88,2%-ы тек жарнама агенттіктерінің қызметінен түскен: 447 млрд теңге – 2022 жылғы қаңтар-желтоқсандағыдан 1,5 еседен астам көп.

Нарықты зерттеу және қоғамдық пікірді зерттеу қызметтері 48,8 млрд теңгені құрады, бұл бір жыл бұрынғыдан 10,9% аз. Бұқаралық ақпарат құралдарындағы жарнамаға тағы 11,1 млрд теңге жұмсалса, мұнда бір жылда қызмет көрсету көлемі 11,6% өсті.